پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230367
ورود رئيس سازمان بسيج مستضعفين به چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1399/07/09 10:33:36
نمایش : 1340
سردار غلامرضا سليماني در بدو ورود به شهرکرد با حضور در تپه نورالشهداء پس از قرائت فاتحه و اداي احترام به مقام شهداي گمنام، برنامه‌هاي خود در استان چهارمحال و بختياري را آغاز کرد.
به گزارش جهانبين نيوز؛ قبور مطهر شهداي گمنام واقع در تپه نورالشهداي شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري، با حضور سردار سرتيپ پاسدار «غلامرضا سليماني» رييس سازمان بسيج مستضعفين، سردار سرتيپ دوم پاسدار علي محمد اکبري فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام، حجت الاسلام والمسلمين سيدامان الله حسيني صدر مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان چهارمحال و بختياري گلباران  شد.

سردار سرتيپ پاسدار غلامرضا سليماني، رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور در اولين برنامه ي سفر خود به استان چهارمحال و بختياري در جوار قبور مطهر شهداي گمنام حاضر شد و با نثار گل و قرائت فاتحه ياد و خاطره شهداي گمنام هشت سال دفاع مقدس را گراميداشت.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با حضور در پايگاه مقاومت بسيج شهداي گمنام از نزديک روند فعاليت هاي فرهنگي بسيجيان اين پايگاه را ملاحظه کرد.

گفتني است؛ ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد، ديدار با خانواده معظم شهدا، ديدار و نشست با فرماندهان نواحي و حوزه هاي مقاومت بسيج منتخب استان چهارمحال و بختياري، بازديد از پايگاه هاي مقاومت بسيج خواهران و برادران، بازديد از مرکز فضاي مجازي و مرکز آفرينش هاي هنري بسيج استان،  شرکت در جلسه مجمع عالي بسيج استان و شهرستان ها به صورت ارتباط تصويري، از برنامه هاي حضور سردار سرتيپ پاسدار غلامرضا سليماني در استان و بازديد از سپاه قمربني هاشم عليه السلام است.
 
عکس از رضا کمالي دهکردي

 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html